Semester../jh99

Äntligen är det semester.
Jag tycker nog den började så fort jag lämnade jobbet i fredags, men en del envisas med att den börjar första dagen man skulle jobbat.

Nåväl regnat har det gjort men idag har det varit uppehåll.
Ingen träning, den sparar jag till imorgon.
Har rätt många projekt jag vill göra nu under semestern.
Det mesta handlar om lastbilsgaraget……. Får se hur det går med det hela.
Gjutit ett ben att stå på idag .. eller vad man nu kan kalla det..hmmmm
DSC_0296[1]

Ska iallafall njuta av att äga tiden.

.                                                          🙂

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Semester../jh99

  1. Flak skriver:

    Härligt och jag får vänta till söndag då semestern börjar=)
    Bra jobbat

Kommentera

