Dumhet eller…/jh99

Ibland undrar jag…
Dumhet eller bara nån förmåga tro på saker fast det mest troliga är att det blir det samma resultat när samma människor gör samma saker på samma sätt som de gjorde när det inte gick bra förra gången.

Dumhet är väl svårt att ändra på.
Det andra är antingen att tro att alla ändrar sig så det går bättre eller hitta ett annat sätt och ändra sig själv så att det funkar av den anledningen.

Det enda man med säkerhet kan ändra eller förändra är ju sig själv..
Sen kan man göra val hur det ska se ut.
Tid ska man ge det som ger nåt tillbaks…

Träningen och gympan framförallt får en del av min tid.
Känns bra kunna ge nåt man ser blir uppskattat och med det menar jag gympa, leda pass osv.

Så har det inte alltid varit och motvind blåst på jympagolvet så det förtar allt det som är/var viktigt..
Det är inte ens lönt att analysera det.. varför det är så..
Bara kom tänka på det när jag såg en sak som just fick mig fundera över hur man ändrar sig eller tror saker förändrats.

Nu är det dax för boxpass i Ryd.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

