Äntligen…/jh99

Blev ett uppehåll här..
Inget direkt att skriva om och sen när jag hade nåt att skriva om saknades tid.
Idag blev det äntligen cirkelpass i Karlshamn igen, märktes det gått tre veckor sen sist.
Men kul var det och nu hoppas jag det blir som vanligt veckorna som kommer.

Ny dator och ny telefon… kombinationen av det och sen mig uppepå det som förväntar mig tekniska saker ska funka bara… tja det är väl en sådär kombination det.
Igår stod jag där med en spellista där det saknades lite för att vissa delar tydligen hamnat på sd kortet i telefonen… tror ni det gick redigera..??
Fick göra en ny spellista och givetvis blev det ett fel på den och det visade sig såklart på gympagolvet.
Bara ta det med ro och rätta till det, blev en liten paus för deltagarna.. hehe..

Vinter har det blivit igen.. eldat lite i kakelugnen varmt och gott i huset.
Nöjd efter cirkelpasset och dags att sova..

.                                                      NATTI

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

