Flytta in…./jh99

Först tyckte jag det var en skitdålig idé sen tänkte jag efter lite.
Hur kommer det bli.. ?
Ja det blir väl som förra precis.
Kanske kan bli bättre… borde bli bättre och varför skulle inte jag ha rätt ha nåt.
Julen får flytta in även i år.
Plockat fram det lilla jag har i julpynt.
Tänder inga stjärnor eller sånt innan första advent.
Hittade lite bland julsakerna  som gav eftertanke och visst kan sakna det som en gång varit eller kanske mer valda delar av det.
Men nu är nu och det är framåt som gäller.
Låter kanske de sakerna vara med i framtiden för att minnas det som var bra och kanske oxå vad jag ska akta mig för.

Känner mig inte så risig ikväll faktiskt lite piggare..
Kaffe nu och sen fixa lite till.

.                              Ha en fin kväll!

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar